pagina 2 van 2
vorige | volgende

9 items

Veelgestelde vragen

garantie

Alle producten worden voor verzending naar de klant grondig geïnspecteerd op mogelijke fouten.

Mocht u toch iets opmerken bij de levering van het product, kan u dit kosteloos binnen de week terugsturen. 

Leder is een natuurlijk product, geen enkele huid is dezelfde. Het kan dus zijn dat het lederproduct dat u besteld heeft, licht afwijkt van de foto die op de webshop te zien is. De kleur is dezelfde, maar er kunnen bijvoorbeeld meer of minder nerven voorkomen op het oppervlak.

 

onderhoud

-leder producten: deze kunnen na verloop van tijd een beetje doffer worden van kleur. U kan de tas en kleur onderhouden door het product af en toe in te smeren met een kleurloze schoencrème. De schoencrème kan ook gebruikt worden om mogelijke krassen minder zichtbaar te maken. Gebruik geen schoensmeer voor de sjaals in suede! Een plooi in het leder kan u er uit strijken, zorg wel dat het strijkijzer niet te warm staat en dek het leder af met handdoek ter bescherming.

-textiel producten: deze kunnen met de hand gewassen worden. Niet in de machine drogen. U hangt ze beter te drogen aan een kapstok. om eventuele plooien of krullen uit de sjaal te krijgen, kan u erover strijken met een handdoek over het textiel ter bescherming.

-zilver : Na verloop van tijd kan het zilver soms een beetje verkleuren. Hiervoor kan u het zilver insmeren met een doekje met zilverpoets.

 

Herstelling

Naargelang de aard van de schade kan een herstelling gebeuren.

In de mate van het mogelijke wordt dit zo goed mogelijk hersteld door de ontwerper zelf.

De kosten van deze herstelling en de verzending zijn voor de klant. De kosten worden vooraf besproken.

 

Behandel deze handgemaakte tassen met de nodige verzorging en respect.

pagina 2 van 2 | vorige | volgende | op 1 pagina