pagina 1 2
vorige | volgende
op 1 pagina

9 items

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

-via het online betaalmiddel: paypal (veilig en meest gebruikt)

Dit kan met visa en mastercard.

-via overschrijving

De producten worden verzonden na ontvangst van de betaling.

 

verzendingskosten

vaste tarieven:

Verzendingen binnen België >150€

Verzendingen binnen België <150€

Verzendingen naar Nederland :
Verzendingen binnen Europa :
Verzendingen buiten Europa :

 

product niet voorradig?

Je kan altijd een e-mailtje sturen wanneer een product niet voorraadig ("sold out") is. Dat kan op de contactpagina.

We streven ernaar om je binnen de 24u te laten weten wat de levertijd is voor dit artikel.

 

 

garantie

Alle producten worden voor verzending naar de klant grondig geïnspecteerd op mogelijke fouten.

Mocht u toch iets opmerken bij de levering van het product, kan u dit kosteloos binnen de week terugsturen. 

Leder is een natuurlijk product, geen enkele huid is dezelfde. Het kan dus zijn dat het lederproduct dat u besteld heeft, licht afwijkt van de foto die op de webshop te zien is. De kleur is dezelfde, maar er kunnen bijvoorbeeld meer of minder nerven voorkomen op het oppervlak.

 

onderhoud

-leder producten: deze kunnen na verloop van tijd een beetje doffer worden van kleur. U kan de tas en kleur onderhouden door het product af en toe in te smeren met een kleurloze schoencrème. De schoencrème kan ook gebruikt worden om mogelijke krassen minder zichtbaar te maken. Gebruik geen schoensmeer voor de sjaals in suede! Een plooi in het leder kan u er uit strijken, zorg wel dat het strijkijzer niet te warm staat en dek het leder af met handdoek ter bescherming.

-textiel producten: deze kunnen met de hand gewassen worden. Niet in de machine drogen. U hangt ze beter te drogen aan een kapstok. om eventuele plooien of krullen uit de sjaal te krijgen, kan u erover strijken met een handdoek over het textiel ter bescherming.

-zilver : Na verloop van tijd kan het zilver soms een beetje verkleuren. Hiervoor kan u het zilver insmeren met een doekje met zilverpoets.

 

atelier - zelf afhalen?

De producten zijn ook 'live' te bekijken en te kopen bij ons in het atelier in Westerlo. Dit kan enkel op afspraak. Na het plaatsen van een bestelling met de optie \'zelf afhalen\' en de betaling, nemen wij contact met u op om dit concreet af te spreken. Of u kan zelf telefonisch  of via mail contact opnemen met het atelier.

pakketje volgen

Onze pakketten worden verzonden met Bpost, een betrouwbare en snelle partner.

Als je inlogt op onze site, wordt je meteen doorgestuurd naar een overzicht van uw aankopen. Van zodra je pakket verzonden is, vind je daar uw unieke transport code. Door deze in te geven op de website van dePost weet je exact waar je pakketje zich bevindt.

Als je niet thuis wanneer de postbode langskomt, dan kan hij telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakket binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen.

 

 

product terug sturen?

Je kan je bestelling binnen zeven (7) dagen terugsturen. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en we het product in originele staat ontvangen.

De retourverzending is op eigen risico en je staat zelf in voor de retourverzendingskosten.
Bij ontvangst van het product en bij voldaan aan bovenstaande voorwaarden, wordt het geld onmiddellijk teruggestort op je rekening.

Wanneer u terugzendt owv een foutieve maat,kleur of model kan u via mail laten weten welke u graag ontvangt na terugzending van het aangekochte product.

Retourzendingen stuur je naar:
mieke dierckx, Heksenbrug 32, 2260 Westerlo

 

Herstelling

Naargelang de aard van de schade kan een herstelling gebeuren.

In de mate van het mogelijke wordt dit zo goed mogelijk hersteld door de ontwerper zelf.

De kosten van deze herstelling en de verzending zijn voor de klant. De kosten worden vooraf besproken.

 

Behandel deze handgemaakte tassen met de nodige verzorging en respect.

pagina 1 2 | vorige | volgende | op 1 pagina