Zo niet, neem dan gerust contact met ons op.
Druk op de knop 'Informeer mij wanneer beschikbaar'. Je ontvangt dan automatisch een e-mail als de tas van je dromen weer op voorraad is.
Wij geven de voorkeur aan betalingen met bancontact.
Maar we bieden ook andere online betaalmogelijkheden zoals:
- Mastercard,
- Visa.
Met behulp van een bankoverschrijving: de producten worden verzonden zodra uw betaling is ontvangen.
Vaste tarieven:
Verzending binnen België kost €8.
Naar Nederland is het €10, en naar Frankrijk €15.
Zendingen binnen Europa : € 20
Je kunt onze producten ook "live" bekijken en kopen in onze winkel in Westerlo. Dit is alleen mogelijk na het maken van een afspraak. Als je tijdens het plaatsen van je bestelling en het doen van je betaling de optie "Zelf afhalen" aanvinkt, nemen wij persoonlijk contact met je op om af te spreken wanneer je de producten komt afhalen. Desgewenst kun je ook contact opnemen met de winkel via [email protected]
Onze pakketten worden verzonden door Bpost, een betrouwbare en snelle partner.
Wanneer je inlogt op onze webshop, wordt je doorgestuurd naar een overzicht van uw aankopen. Zodra je pakket onderweg is, vindt je hier de bijbehorende transportcode. Door deze in te geven op de website van dePost weet je exact waar je pakketje zich bevindt.
Als je niet thuis bent wanneer de postbode langskomt, zal hij ofwel telefonisch een tweede aflevermoment aanvragen, ofwel kunt u het pakket ophalen in het postkantoor/een PostPunt (binnen de komende 14 dagen).
U kunt uw bestelling binnen de volgende 14 dagen retourneren. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de verpakking van het product niet beschadigd is en als wij het product in de originele staat ontvangen.
Het retourneren van uw bestelling is op eigen risico en u bent verantwoordelijk voor de kosten voor het retourneren van de bestelling. Bij ontvangst van het product en als aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, ontvangt u een tegoedbon van hetzelfde bedrag om in onze winkel te besteden.
Wanneer u terugzendt owv een foutieve maat,kleur of model kan u via mail laten weten welke u graag ontvangt na terugzending van het aangekochte product.
Breng het terug naar een van onze winkels.
Alle producten worden grondig geïnspecteerd op mogelijke gebreken, voordat ze naar de klant worden verzonden.
Mocht u bij levering van uw product toch iets merken, dan kunt u het product binnen een week gratis retourneren.
Leder is een natuurlijk product, geen enkele huid is dezelfde. Het kan dus zijn dat het lederproduct dat u besteld heeft, licht afwijkt van de foto die op de webshop te zien is. De kleur is dezelfde, maar er kunnen bijvoorbeeld meer of minder nerven voorkomen op het oppervlak.
-lederenproducten: deze kunnen na verloop van tijd wat doffer worden. U kunt de tas en de kleur behouden door het product van tijd tot tijd in te smeren met een kleurloze was. Dit kan ook gebruikt worden om eventuele krassen minder zichtbaar te maken. Gebruik geen schoencrème voor de sjaals in suède! Een vouw in het leer kan eruit gestreken worden, zorg er echter voor dat uw strijkijzer niet te heet is en dek het leer af met een handdoek ter bescherming.
Afhankelijk van de aard van de schade kunnen wij uw product repareren.
Voor zover mogelijk worden de reparaties zo goed mogelijk door de ontwerper zelf uitgevoerd. De kosten voor de reparatie en voor de verzending van het product zijn voor de klant. Deze kosten worden vooraf besproken.
Behandel deze handgemaakte tassen daarom met de zorg en het respect dat ze verdienen.